256 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Магазин працює. З технічних причин зараз ми не можемо приймати дзвінки. Якщо ви маєте питання щодо товару, будь ласка, оформіть замовлення та вкажіть ваше питання в коментарі. З вами зв'яжеться менеджер та надасть консультацію. Все буде Україна! 🇺🇦

+380 (68) 333-73-73
+380 (66) 333-73-73
+380 (93) 333-73-73
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"🚚 Доставка Новою Поштою. Ви можете замовити товар післяплатою і перевірити його до оплати, при отриманні.
  • Доставка кур'єром Нової Пошти з будь-якого міста УкраїниБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 20000 грн.🚚 Ви можете отримати вашу покупку не виходячи з будинку або, наприклад, не покидаючи робочого місця. Кур'єрська доставка доступна абсолютно для всіх міст України!

Способи оплати

  • Оплата при отриманні ( післяплата )💚 Вибравши цей спосіб оплати, Ви можете сплатити за товар при отриманні після перевірки.
  • Оплата на карту ПриватБанк💚 Реквізити для платежу прийдуть в SMS повідомленні відразу після підтвердження замовлення по телефону. Ми зв'яжемося з Вами як можна швидше.

Гарантія:

• Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії по конкретному товару ви можете уточнити у менеджера при підтвердженні замовлення; • Гарантійний термін починає діяти з моменту поставки (передачі) товару Покупцеві; • Гарантія поширюється тільки на території України; • Продавець здійснює гарантійну підтримку товарів, несправність яких виникла з його вини або з вини виробника; • Гарантія на продані товари передбачає їх гарантійний ремонт або повну чи часткову заміну на такий або аналогічний товар. Рішення про заміну на подібний за своїми характеристиками товар приймається за погодженням з Покупцем у разі неможливості ремонту або заміни на аналогічний. Якщо у Вас виникли питання по гарантії, зв'яжіться з нами по телефону ✆ 0(800)·33·73·73

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область:
      • Вінниця
    • Волинська область:
      • Луцьк
    • Дніпропетровська область:
      • Дніпро
      • Кривий Ріг
      • Кам'янське
      • Нікополь
      • Павлоград
      • Марганець
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
      • Дружківка
      • Селидове
      • Покровськ
    • Житомирська область:
      • Бердичів
      • Житомир
    • Закарпатська область:
      • Ужгород
      • Мукачеве
    • Запорізька область:
      • Запоріжжя
      • Мелітополь
      • Бердянськ
    • Івано-Франківська область:
      • Івано-Франківськ
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
      • Вишневе
      • Софіївська Борщагівка
      • Петропавлівська Борщагівка
      • Гостомель
    • Кіровоградська область:
      • Олександрія
      • Кропивницький
    • Луганська область:
      • Лисичанськ
      • Сєвєродонецьк
      • Стаханов
    • Львівська область:
      • Львів
      • Золочів
      • Стрий
    • Миколаївська область:
      • Миколаїв
    • Одеська область
    • Полтавська область:
      • Полтава
      • Кременчук
    • Рівненська область:
      • Рівне
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Шостка
      • Суми
      • Охтирка
    • Тернопільська область:
      • Тернопіль
    • Харківська область:
      • Харків
    • Херсонська область
    • Хмельницька область:
      • Кам'янець-Подільський
      • Хмельницький
    • Черкаська область:
      • Умань
      • Черкаси
    • Чернігівська область:
      • Чернігів
    • Чернівецька область:
      • Чернівці

Будь ласка, перевірте посилку при отриманні у відділенні перевізника. Якщо товар в посилці пошкоджено, зверніться до співробітника відділення, він допоможе вам скласти заяву для отримання компенсації. Якщо товар укомплектований не повністю, або в посилці відсутні які-небудь замовлені позиції, будь ласка, відмовтеся від отримання посилки і зв'яжіться з нами по телефону ✆ 0(800)·33·73·73, і ми зможемо знайти рішення.

⚠ Пам'ятайте, забираючи товар з відділення перевізника, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом і комплектацією. Якщо ви перевірили посилку вже вдома і виявили, що є якісь невідповідності, при поверненні товару ми не зможемо компенсувати вам транспортні витрати.

Можливість оплати замовлень накладеним платежем без передоплати при сумі замовлення менше 150 грн. або для великогабаритних товарів уточнюйте у менеджера при підтвердженні замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner